6 Ocak 2010 Çarşamba

ne güzel..

yeni yıl için attığım tebriğe kimsenin katılmaması sevindirici :) bu arada 7 ocak perşembe günü yapılacak olan toplantı yapılacak mı? bu arada yarın hasanın çekimi olabilir, ceren de bir arkadaşına çekim için yardım edeceği için gelemeyebilir belki,ama toplantıya katılıp sonra da gidebilir,bilemiyorum:) ben bu kadarını biliyorum, ayrıca proje sahibinin de projenin gidişatından bir haber vermesi de çok güzel, burada herşeyi bulabiliyorum:) bazen bütün günüm blogda geçiyo,bi çok arkadaşım var burda..

sesim yankılanıyo..acaba bu uçsuz bucaksız blogda yanlız mıyım...:)

3 yorum:

  1. Açıkçası blog açıldığından beri aktif olarak kullanılamıyor. Atölyeyi facebooktan takip etsek daha verimli olurdu herhalde...

    Yazılmayan yazılarla, paylaşılmayan bilgilerle dolu bir blog haberleşme aracı olarak da kullanılmıyor. Zaten bir gün Hasan'ın 2 kelamını okusam kurban keseceğim...

    "İç" filminin süreci hakkında bu gece Murat birşeyler yazacaktır...

    YanıtlaSil
  2. yılbaşının ertesi günü gördüm kutlamayı. birlikteydik diye birşey yazmadım:) yalnız değilsin bak ben burdayım. korkulcak bişi yok:)

    murat hikayeyi tamamladı bugün tekrar buluşup hepberaber bi üstünden geçmeyi düşünüyoruz. yarınki toplantıda yesyeni bir başlangıç yapalım diorum.hasan ve ceren olayına bi kesinlik getirmek lazım. bugün yarın ki toplantıyı kesinleştirelim..

    YanıtlaSil
  3. Benim işim yok akşam toplantıdayım görüşürüz=))

    YanıtlaSil